Místo, kde bydlí móda - články - módní poradna - rozhovory - zábava
Místo, kde bydlí móda - články - módní poradna - rozhovory - zábava

Jak zhubnout břicho? Poznejte 3 základní pravidla!

Boj s tukovou zásobou na bříšku trápí po celý život většinu žen. Zkusily jste už několik diet, které vám stejně nepomohly? Snažíte se urputně cvičit, ale výsledek nikde? Zřejmě něco děláte špatně. Poradíme vám, jak zhubnout na břiše.

Cesta za vysněnou postavou je tak trochu běh na dlouhou trať – ale vyplatí se, pokud budete postupovat správně. Přečtěte si 3 zásady, které budou ode dneška vašim průvodcem k dokonalému tělu!

hubnutí břicha návody rady

Ploché bříško jako Gigi Hadid, již brzy ve vašem zrcadle! zdroj: www.instagram.com/gigihadid

1. Jídelníček u hubnutí břicha

Zdravá, pestrá a pravidelná strava je základem úspěchu při hubnutí břicha. Nepřejídejte se, jezte po menších porcích co 3 hodiny a přijímejte velké množství vlákniny, která je obsažená například ve fazolích a dalších luštěninách, jablku, celozrnném pečivu nebo kukuřici. Omezte sladkosti, smažená jídla, alkohol a nezapomeňte pít dostatek vody!

jídelníček na hubnutí bříška

Správná strava je základem krásné a spokojené ženy. zdroj: www.instagram.com/emitaz

2. Cvičení na hubnutí břicha

Spousta z nás si myslí, že namáhavé sedy-lehy či jiné cviky na břicho pomůžou ke spálení tuků. Omyl! Pokud se chcete zbavit tukové vrstvy (a to platí pro všechny tělesné partie), musíte zapojit celé tělo a pořádně se zapotit. Nejúčinnější je proto takzvané kardio. Do něj se řadí běh, plavání, skákání přes švihadlo, tenis nebo třeba jízda na kolečkových bruslích. Najděte si činnost, která vás nejvíce baví, a provádějte ji pravidelně. V rozumné míře pak přidejte i posilování břicha pro formování svalů.

břicho hubnutí běhání

Běhání je vhodnou aktivitou při hubnutí. Navíc při něm můžete vypadat skvěle! zdroj: www.jannideler.com

3. Psychická pohoda je důležitá

Stres, neklid a nedostatek spánku ovlivňuje nejen naši psychiku, ale také to, jak vypadáme! Odborníci tvrdí, že stres způsobuje ukládání tuků v těle, zejména na břiše. Je proto důležité, abychom si dopřály každý den chvilku pro sebe, našly si čas na cvičení, které vyplavuje hormon štěstí, usmály se na sebe v zrcadle a hodily zbytečné starosti za hlavu.

hubnití břicha rady jak na to

Udělejte si čas sama pro sebe a buďte krásná! zdroj: www.instagram.com/j_make_up

POZOR: Při fyzické aktivitě se nepřemáhejte! Při příliš velké námaze a vysoké tepové frekvenci totiž rostou svaly a tuk se dostatečně nespaluje. Ideálním začátkem je proto například rychlá chůze.

Víte, že…

…“hormony štěstí“, tedy endorfiny, které se vyplavují díky sportovní aktivitě, vám nejen zlepšují náladu a podporují psychickou pohodu, ale také urychlují léčbu a posilují imunitní systém?

4
·

Milovnice všeho krásného, originálního a nevšedního, ráda čtenáře inspiruje a předává jim své zkušenosti a nápady.

Co si myslíte vy? Dejte nám vědět!

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *