Módním světem se šíří nová zpráva. Švédský gigant oznámil další hvězdnou spolupráci. Zpráva bylo oficiálně potvrzena na večírku během hudebního festivalu Coachella na společné slavnosti pořádané Alexandrem Wangem a společností H&M. O půlnoci 13. dubna vypustil Alexander Wang do světa video na Instagramu.
H&M a její hvězdné spolupráce
Logo švédského módního gigantu. © H&M
Za celých deset let, co H&M každoročně spolupracuje s módními návrháři, bude Alexander Wang prvním americkým návrhářem, kterého H&M oslovilo, a zároveň bude nejmladším designérem. Je mu 30 let. Společnost H&M chce kolaborací s významnými módními návrháři nebo celebritami přinést vysokou a luxusní módu širšímu publiku v dostupnější formě pro každého. Švédský řetězec spolupracoval s Karlem Lagerfeldem (kousky z jeho linie zmizely z některých obchodů za pouhou jednu hodinu), značkou Lanvin, Versace, Stellou McCartney či naposledy s francouzskou návrhářkou Isabel Marant.
Margareta den Bosch, tvůrčí poradce H&M, ke spolupráci říká, že Alexander Wang dnes patří mezi nejdůležitější postavy módy a dodala, že vždy měli v H&M rádi návrhy od Alexandra. Je velmi moderní a jeho oblečení se dá nosit v každém věku.
Kdo je vlastně Alexander Wang ?
Alexander Wang je mladou nadějnou hvězdou módy a v současnosti je kreativním ředitelem Balenciaga. Návrhář zahájil svou kariéru v roce 2007 v New Yorku. Jeho silná stránka spočívá v práci s protiklady, Alexander Wang se rád pohybuje mezi rafinovaností a nedokonalostí. Z jeho kolekcí vždy vyzařuje smysl pro elegantnost a jednoduchost. Alexander Wang má také svou vlastní značku nesoucí jeho jméno, kde se specializuje na ready-to-wear oblečení. Jeho jméno se stalo synonymem pro soudobou městskou uniformu.
Zpráva je potvrzena, Alexander Wang bude spolupracovat s H&M. Zdroj: www.hercampus.com
Sám Alexander Wang ke spolupráci řekl, že je mu ctí být součástí H&M. Práce s týmem je vzrušují a zábavná. Lidé v H&M mají velmi otevřené hranice pro stanovení kreativity. To bude skvělý způsob, jak rozšířit prvky značky Alexander Wang pro širší publikum.
Zpráva se objevila v době, kdy už se módní trh trochu nasytil spojením designerů s řetězci. Ale podle všeho tahle spolupráce je a bude trefou do černého.
Alexander Wang navrhne jak pánskou, tak i dámskou linii. Oblečení a také doplňky se budou prodávat v jednom ze 250 vybraných obchodech a on-line od 6. listopadu 2014.