Během přehlídek v rámci týdnů módy je pozornost většiny lidí upřímená na oblečení, ale i obuv má své trendy. Boty jsou důležitou součástí outfitů. Dokonce mají své veletrhy (v Evropě největší v Miláně a Moskvě). A jaká je trendy obuv v roce 2017? Čtěte dál a uvidíte.
Vybíráme nejhezčí a zajímavé kousky bot ze světových módních mol pro sezóny jaro/léto a podzim/zima 2017.
Top trendy bot 2017, který byste měli znát
Mezi základní a hlavní trendy v obuvi pro letošek patří:
ponožky/podkolenky/punčochy v sandálech a lodičkách
Mám rád ženskou krásu, rafinovanost, svéráznost. K ženám neodmyslitelně patří i móda. A nejen proto jsem založil web HerStyle. Chci podporovat jedinečné vyjádření módy každé ženy. Vždy uvítám i vaši kritiku a nápady na zlepšení.
K ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení používáme technologie, jako jsou soubory cookie. Děláme to, abychom zlepšili zážitek z prohlížení a zobrazovali personalizované reklamy. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.