„Tie your emotion“ aneb náramky nemusí být pouze „obyčejnou“ ozdobou vašeho zápěstí. Ve skutečnosti mohou vyjadřovat mnohem víc, než váš osobitý styl. Mohou být vzpomínkou na vaše šťastné chvíle, které jsou spojeny s pocitem lásky, přátelství a radosti ze života. Mohou být také darem od někoho blízkého, s kým jsou úzce spjaty vaše nejvyšší emoce. A proto vyměňte i vy své běžné doplňky na zápěstí za neobyčejné náramky Emotions. Podpoříte tím i Nadaci Zdeňka Milera.
Náramky Emotions
Náramky Emotions jsou žhavou novinkou na českém trhu. Tvoří je různobarevné šňůrky, které asociují bezpečí. Dominantou náramků jsou moderní stříbrné, zlaté (žluté nebo bílé zlato) nebo pozlacené kroužky se vsazeným Českým granátem, který připomíná váš původ.
Nápisy na kroužcích jsou nabízeny ve třech základních provedení – LOVE, BELIEVE nebo FOREVER. Tyto nápisy vyjadřují emoce, které ve vás vyvolají vzpomínky na příjemné a nezapomenutelné chvíle ve vašich životech. V současné době si však již můžete zvolit jakýkoli nápis, který přesně odpovídá vašim představám.
Lukáš Vácha tváří náramků Emotions
Náramky Emotions si oblíbil také známý český fotbalista Lukáš Vácha, který společně s Angelinou Penkovou nafotil fotky k propagaci těchto náramků na jejich dočasné oficiální stránce („Emotions náramky“), jež je vytvořená na veřejné sociální síti Facebook. Fotky má na svědomí uznávaný český fotograf Ondřej Pýcha, který je mimo jiné také autorem velkého počtu titulních stran mnoha časopisů a obalů českých hudebních CD.
Lukáš Vácha = „tři v jednom“
Lukáš Vácha je pětadvacetiletý známý fotbalový defenzivní záložník a český reprezentant, který v současné době hraje za AC Sparta Praha. Kromě fotbalu se Lukáš nepřetržitě zajímá o módu. Jeho styl je natolik výrazný a osobitý, že byl pozván Karlem Šípem do své talk show Všechnopárty, ve které Lukáše označil jako „módní ikonou mezi fotbalisty“. A není se čemu divit, protože kromě sbírání fotbalových úspěchů neustále dbá o sebe a svoji image. Díky tomu se stal nejen vzorem pro mnohé fotbalové nadšence, vysloužil si i titul „ideálního partnera“ v očích spousty dívek a žen.
I přes velmi náročný program na reprezentačním srazu Lukáš ochotně zodpověděl všechny dotazy pro módní web HERSTYLE.cz:
Lukáši, proč jsi se rozhodl propagovat náramky Emotions?
Hlavním důvodem nebylo to, abych ukázal, že nosím náramky Emotions a zvýšil tak jejich poptávku. Propaguji je proto, že z prodeje každého náramku jde 20Kč na Nadaci Zdeňka Milera, která podporuje handicapované děti a sociálně postižené. Téhle nadaci věřím a dlouhodobě s ní spolupracuji.
Jaké jsou Tvoje dojmy z focení pro propagaci náramků Emotions?
Nafotili jsme fotky společně s Angelinou Penkovou a profesionálním fotografem Ondřejem Pýchou, s kterým jsem již v minulosti spolupracoval. Navíc se známe dobře i osobně, takže focení bylo super. Zabralo zhruba jen hodinu a všechno bylo moc fajn.
Co konkrétně Tě na náramcích Emotions zaujalo?
Styl. Náramky Emotions vystihují momentální situaci každého jedince, takže např. pokud člověk věří v sám sebe, zvolí nápis BELIEVE. Pokud zrovna miluje, zvolí se svým protějškem nápis LOVE. Když člověka spojuje s někým silné přátelství, zvolí společně nápis FOREVER. Nejdříve byl možný výběr pouze z těchto tří nápisů, teď už si ale může každý navrhnout nápis dle vlastního výběru. S nejbližšími přáteli z fotbalu si také plánujeme udělat jeden společný nápis.
Který ze základních nápisů (BELIEVE, LOVE nebo FOREVER) je Ti nejbližší a proč?
Já osobně volím nápis BELIEVE, protože věřím v sám sebe. To by ostatně měl každý.
Karel Šíp Tě ve své talk show Všechnopárty představil jako „modní ikonu mezi fotbalisty“. Souhlasíš s tímto označením nebo ne?
Samozřejmě jsem rád, že pan Šíp má o mně takové mínění. Jde čistě o jeho objektivní názor a já dokážu s touto rolí žít. Chci být však vzorem zejména pro mladé a začínající hráče – a to nejen kvůli módnímu stylu, chci je inspirovat hlavně po fotbalové stránce. To je ze všeho nejdůležitější.
Je o Tobě všeobecně známo, že se velmi zajímáš o módu. Jaký druh oblečení a doplňků nosíš nejraději a proč?
Jelikož jsem českou tváří značky Nike, tak preferuji sportovní oblečení a doplňky od nich. Mám moc rád také jejich obuv. Co se týče ostatních značek, tak je široké spektrum těch, které si na sebe rád vezmu.
Existuje něco, co by sis na sebe nikdy nevzal?
Kvůli smlouvě, kterou mám, bych si určitě na sebe nevzal nic od Adidasu nebo jakékoliv jiné konkurenční značky Nike. Obecně ale nemám problém si vzít na sebe cokoli, na tohle moje extravagance nezná hranic. (Smích)
V úterý vás na reprezentačním srazu „ohákli“ do nových obleků značky Steilmann. Co na ně říkáš?
Značka Steilmann je mimo jiné také dlouholetým sponzorem AC Sparta Praha, takže s nimi mám větší zkušenost. Pro reprezentaci byl navržen nejmodernější střih, který je ideální pro sportovce. Je velmi pohodlný a komfort je pro časté a náročné cestování sportovců velmi důležitý. Jsem velmi spokojený.
Máš nějaký osobní vzor, který Tě inspiruje jak ve fotbale, tak i v módě?
Osobně sleduji všechny světově známé fotbalisty, kteří se dobře orientují i v módním průmyslu. Dřív to byl David Beckham, který loni ukončil svoji fotbalovou kariéru. Ale není to jen o fotbalistech a jejich stylu. Snažím se sledovat módní trendy nejen mezi fotbalisty nebo na internetu, ale i ve fashion časopisech. Móda je pro mě velmi důležitá, ale na prvním místě vždy byl a bude fotbal.